Bezoekadres:

Sterrenbergweg 9

3769 BS Soesterberg

Ontdek het virtueel, ervaar het in het echt: igus start met de 2019 motion plastics tour7-8-2019

De mobiele beursstand van igus bezoekt bedrijven op locatie en laat zien hoe high-performance polymeren hun techniek verbeteren en de kosten verlagen.

De igus roadshow begint haar 2019 tour. De "line-up" omvat: het laatste nieuws op alle gebieden van motion plastics. Dit jaar kunnen de bezoekers van de pop-up beursstand niet alleen de producten die zijn gemaakt van high-performance polymeren aanraken, maar zichzelf ook helemaal onderdompelen in de wereld van motion plastics.

Van kabelrupsen, kabels en glij-, kogel- of lineaire lagers tot low-cost automatisering, 3D-printen en smart plastics (industrie 4.0) – de pop-up stand met een opppervlak van 50 vierkante meter, geeft u de kans om heel laagdrempelig met de voordelen van de igus high-performance kunststoffen kennis te maken. Via een virtual reality bril, heeft u de kans om de igus productielocatie in Keulen Porz-Lind of het eigen 3.800 vierkante meter grote testlaboratorium te bezoeken. Het persoonlijk contact laat echter ook niets te wensen over. De medewerkers van igus demonstreren de nieuwe producten in een rechtstreekse ontmoeting op locatie, bespreken de verschillende toepassingsmogelijkheden en kunnen individueel het meest geschikte product voor de betreffende toepassing selecteren.

Gastoptreden voor kunststof oplossingen
Het regelen van een bezoek van de igus roadshow bij uw eigen bedrijf is zeer eenvoudig. Een voorkeursdatum wordt afgesproken via www.igus.eu/roadshow en de beursstand kan op de afgesproken datum binnen een uur worden opgezet in een hal of op het nabijgelegen buitenterrein. Zonder de files en drukte van een beurs, hebben alle geïnteresseerde medewerkers de kans de beursstand te bezoeken op een moment dat het hun uitkomt. Vanaf medio april wordt een selectie van 120 nieuwe producten getoond, die igus eerder presenteerde tijdens de Hannover Messe van 2019. Dit zijn onder andere de nieuwe CFROBOT8 plus buskabel met dubbele torsiehoek (± 360°/m) en een gegarandeerde levensduur van 36 maanden, het nieuwe smeermiddel- en onderhoudsvrije heavy-duty iglidur Q2E lager en het intelligente en verwisselbare drylin W lager, dat tijdig waarschuwt in geval van storing en de veiligheid van de installatie zo vergroot.

igus heeft vanwege de hoge vraag, het aantal mobiele beursstands verdubbeld. Afgelopen jaar trok de roadshow ca. 200 bedrijven in 20 Europese landen.

Hoe de mobiele igus beurs in zijn werk gaat, wordt getoond in de volgende video: https://www.youtube.com/watch?v=Qx8XGqCrbAQ